زلزله
شرب زرکشیده
ادبی،ورزشی،مطالب جالب
دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 10:44 ::  نويسنده : محمد

روز شنبه (پریروز)عصر بود توخونه نشسته بودیم که ناگهان احساس کردم خونه داره میلرزه. خدا میدونه یا چه سرعتی به طرف اتاق خواب بچه دویدم وانو بغل کردم تا به طرف بیرون برم که زلزله ادامه پیدا نکرد وبرگشتیم اما با ترس ودلهره نشستیم.

بعد از چند ساعت شنیدم که مرکز زلزله استان آذربایجان شرقی وشهرستان اهر بوده ودر شهر ما هم این لرزش زمین احساس شده است.دیروز وامروز که تصاویر دلخراش زلزله رو دیدم احساس عجیبی به من دست داده.خدایا به همه کسانی که عزیزانشون رو از دست دادند صبر بده.من خودم تازه پدر شدم و وقتی عکس پدری که نوزاد از دست رفته اش را در بغل گرفته ونگاه حسرت باری دارد رو میبینم  داغی در دلم شکل میگیرد.خدایا خودت به داد این هموطنان وعزیزانمان برس ودر این مصیبت بزرگ یارشان باش.به نوبه خودم به همه همزبانان ومصیبت دیدگان این زلزله تسلیت میگم واز همه دوستان خواهش دارم برای شادی روح رفتگان وسلامتی مصدومان دعا کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرب زرکشیده و آدرس hamze90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 784
بازدید کل : 54851
تعداد مطالب : 435
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1