سیگار و دعا
شرب زرکشیده
ادبی،ورزشی،مطالب جالب
شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, :: 14:14 ::  نويسنده : محمد

در بازگشت از کلیسا، جک از دوستش ماکس می پرسد: «فکر می کنی آیا می شود هنگام دعا کردن سیگار کشید؟»
ماکس جواب می دهد: «چرا از کشیش نمی پرسی؟»
جک نزد کشیش می رود و می پرسد: «جناب کشیش، می توانم وقتی در حال دعا کردن هستم، سیگار بکشم

کشیش پاسخ می دهد: «نه، پسرم، نمی شود. این بی ادبی به مذهب است
جک نتیجه را برای دوستش ماکس بازگو می کند.
ماکس می گوید: «تعجبی نداره. تو سئوال را درست مطرح نکردی. بگذار من بپرسم
ماکس نزد کشیش می رود و می پرسد: «آیا وقتی در حال سیگار کشیدنم می توانم دعا کنم ؟»
کشیش مشتاقانه پاسخ می دهد: «مطمئناًً، پسرم. مطمئناً



نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت0:38---8 بهمن 1391
سلام
من خيلي از وبلاگت خوشم مياد چون موضوع وبلاگ شما با موضوع وبلاگ من يكي هستش خوش حال مي شم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم منتظرت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرب زرکشیده و آدرس hamze90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 246
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 261
بازدید ماه : 939
بازدید کل : 55006
تعداد مطالب : 435
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1